Fejbőr zsírosodás, hajgyógyászat

Ha hullik, ha zsíros, ha kopaszodik...a Hajgyógyász segít!

Hajzsírosodás kezelése hajgyógyászati módszerekkel
Hajgyógyászat esettanulmányok - 1. rész

Egyik kedves vendégünk, Réka mondja el őszintén történetét. 

Sokan küzdenek a serdülőkori hajzsírosodás problémájával....a hormonok tombolnak, a bőr, a faggyúmirigyek is megsínylik ezt a folyamatot.

Mielőtt gyógyszeres kezelésbe fogna bárki is, kérjétek ingyenes Hajgyógyászati tanácsunkat!

model-937681_640.jpg"Problémáim serdülő koromban kezdődtek, ugyanúgy érintette az arcomat, mint a hajamat.
Fürtösen göndör hajam kiegyenesedett, elvékonyodtak a hajszálak, vállalhatatlanul kezdett zsírosodni, na meg iszonyatosan hullni. És a tünetek csak fokozódtak. Több alkalommal fürdés után, mikor láttam a kád tele s tele van a hajszálaimmal fogtam egy fehér papírt kiszedegettem, vártam, míg megszárad és egyesével megszámoltam (többnyire tisztánlátás érdekében). 300-500 szál között ingadozott. 
Számos kivizsgáláson voltam, a tesztoszteron szintem volt kicsit magas. Ezen oknál fogva fogamzásgátló tablettát írtak fel, mellette több évig szedtem a zsírfelszívó tablettát, mondván ez majd felszívja a zsírt, nem lesz az arcom fekete már a sok pattanástól, és a hajam sem fog zsírosodni. Nem így történt.
A hajam minőségében semmi változás, csak egyre kevesebb, vékonyabb és zsírosabb. Külső kezelésként kipróbáltam mindent, amit csak lehetett kapni a gyógyszertárakban, drogériákban: Varga csepp, kénes sampon, ricinusolaj, és sorolhatnám. Pillanatnyilag 1-2 hétig minden szernek volt pozitív hatása, de hosszú távon nem. Nagyon sok idő, év telt el így, sikertelen próbálkozásokkal, míg végül 
rátaláltam a Trio Hair Hajgyógyász és Szépség Stúdióra. 
3-4 hónap intenzív kezelés után megszűnt a hajhullásom, rengeteg apró hajszálam növekszik és erősödik. A zsírosodástól megszabadulni is lassú folyamat, de most már csak abban bizakodom, és igyekszem, hogy ezt a trendet megtartsuk."

Ha Te is hasonló problémákkal küzdesz, ne várj holnapig! Bízd szakemberre a probléma feltárását és kezelését, kérj időpontot most!

További szolgáltatásaink:

hajgyogyasz-lent-logo1.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirosodas.blog.hu/api/trackback/id/tr712751062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Fejbőr zsírosodás, hajgyógyászat

Friss topikok

süti beállítások módosítása